Przejdź do treści

II/2024

Data posiedzenia
28-05-2024, godz. 10:00
Miejsce posiedzenia
Sala konferencyjna przy Gminnej Bibliotece Publicznej w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 80 ; 99-414 Kocierzew

Porządek obrad

  • 1. Otwarcie obrad
  • 2. Stwierdzenie prawomocności obrad
  • 3. Przyjęcie proponowanego porządku obrad
  • 4. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Gminy
  • 5. Informacja Przewodniczącego rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
  • 6. Informacha Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
  • 7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej z terenu gminy Kocierzew Południowy za uczestnictwo w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu
  • 8. Podjęcie uchwały w sprawie reprezentowania Gminy Kocierzew Południowy w Zgromadzeniu Związku Międzygminnego „BZURA”
  • 9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 rok
  • 10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2024 - 2033
  • 11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.
  • 12. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia – schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
  • 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny nieruchomości
  • 14. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok
  • 15. Sprawozdanie z działaności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2023 rok
  • 16. Sprawozdanie z działaności Gminnej Biblioteki Publicznej za 2023 rok
  • 17. Przedstawienie raportu o stanie gminy za 2023 rok
  • 18. Sprawy różne
  • 19. Interpelacje i zapytania radnych
  • 20. Wolne wnioski i informacje
  • 21. Zakończenie obrad.